viernes, 20 de enero de 2017

Tasca 4: L'HERENCIA

En el vídeo que he vist de 20 minuts parla sobre l'ADN i en concret sobre com cada persona acaba sent diferent a partir d'agafar el 50% dels gens del pare i el 50% dels gens de la mare.
Ens han explicat que és el que passa en les cèl·lules perquè siguem d'una manera o un altre. A més ens han posat un exemple de poder elegir que heretarà un fill amb l'exemple dels coloms.
Després ens ha explicat amb barres de pa com funcionava l'herència i com és combinar la genètica del pare amb la de la mare.

Aleshores he fet un estudi de la genètica que he obtingut jo i un clar exemple és el cabell, que m'ha sortit com el de la meva mare, castany, i no com el del meu pare negre. El color dels ulls ha sigut una mescla de castany fosc i clar i va predominar el fosc. Un altre factor que he heretat és l'abundància de cabell per part de mare.

Aquest es el meu arbre genealògic:

No hay comentarios:

Publicar un comentario